کد خبر: ۲۳۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
رئیس جمهور تاکید کرد که از تمامی ظرفیت ها باید استفاده شود تا مردم بتوانند بهترین را انتخاب کنند و بتوانند با انتخاب خود مجلس قوی را شکل دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات با یادآوری اینکه در دنیا سیاستمداران از نام مردم در جهت پیشبرد اهداف سیاسی خودشان بهره می برند، گفت: امام(ره) وقتی می گفت میزان رأی ملت است، حقیقتا مردم را باور داشت یا وقتی رهبر انقلاب می گویند اساس رأی مردم است، مردم را باور دارند.

وی مشی امام راحل و رهبری را در این راستا دانست که می خواهند به همه دست اندرکاران نظام بیاموزند که همه امور باید با نظر و رأی و مشارکت مردم باشد.

رئیسی جمهور همچنین به برگزاری سالی یک انتخابات در کشور پس از استقرار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این، یعنی رجوع به رأی مردم در تعیین همه سازوکارهای امور کشور که این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.


رئیسی در ادامه تاکید کرد که از تمامی ظرفیت ها باید استفاده شود تا مردم بتوانند بهترین را انتخاب کنند و بتوانند با انتخاب خود مجلس قوی را شکل دهند.

وی با بیان اینکه مجلس قوی، دولت قوی می تواند ایرانی قوی را رقم بزند،اظهار کرد: حضور همه مردم برای انتخاب تاثیر گذار است، استفاده از همه ظرفیت ها تکلیفی در سیاست های مصوب و ابلاغی نظام است.

وی همچنین با اشاره به افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات گفت:در این اقدام ابتکاری صدا وسیما که نخستین اقدام در طی این سالهاست، ظرفیتی آسان. ارزان و فراگیر و عادلانه است.

رئیسی به نقش رسانه ملی در جنگ ادراکی و شناختی که دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است، پرداخت و ادامه داد: در جهت اعتماد افزایی در مردم نقش بسزایی دارد.همچنین در جهت حفظ و ارتقای انسجام اجتماعی نقش دو چندانی دارد.تخریب انسجام اجتماعی و یا فرسایشی شدن اعتماد عمومی خطای راهبردی جدی است.

تمام تلاش بر افزایش اعتماد و رضایت عمومی و مشارکت عمومی است و تمام تلاش بر این است که مردم در این راه مانند سایر عرصه ها بازهم خوش بدرخشند.

رئیس جمهور بار دیگر با اشاره به افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات اظهار امیدواری کرد این ظرفیتی که ایجاد شده بر شور انتخاباتی بیفزاید.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در این مراسم اعلام کرد که به تعداد حوزه‌های انتخابیه کانال انتخاباتی ۲۴ ساعته در اختیار نامزدها قرار دادیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار